<body> MALIAARGH! <body>
Maliaargh!




MALIA:I make grape juice out of lemons & I'm in ♥ MALIA:Saya cakap melayu.
MALIA:Saya tidak gila tau.





sayasukadirisaya

iqmalia@hotmail.com

Saya ada fanclub, join ye?

MY TUMBLR .



more about me

Told you i'm in love but i wanna tell you this again, i'm in love. And i love ME. I also love to randomly jumble up words and put them all together. And you'll get things like ticktockclock, kingofphiranhasbirdflocks, saccharinslumber, popcorndog, lollinggirrafe, pepperedparrot and more. Finally, i also do my part in saving the earth because i save water for i shower with my boyfriend. HEE :D

And for those who are here with means to make my blog as a huge deal of mockery, please kindly leave :)

i dont need people like you to read on more, so go POOF! okay, bye!

wishing well

1. a zebra for a pet
2. a pair of shiny wings
3. a 15 carat ring

Bite Me!




MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Click it!

Aishaa Kid .
Amira .
Anthony .
Azim .
Cecima .
Hafiz Salleh .
Haeqal .
Haqimah .
Iqah .
Izzat .
Jumari .
Maine .
Mima .
Natiara .
Nura .
Nuruddin .
Prss Ncc Girls .
Raudah .
Saliha .
Syam .
Taufiq .
Weisheng .
Xiaowei .
Yra .
Yuzil .
Zakk .
Zulhilmi .


dailies

on Saturday, 07 November 2009

Eating: nothing
Drinking: nothing
Watching: nothing
Listening: nothing
Surfing: nothing
Reading: nothing

bittersweet past

May 2006. June 2006. July 2006. August 2006. September 2006. October 2006. November 2006. December 2006. January 2007. February 2007. March 2007. April 2007. May 2007. June 2007. July 2007. August 2007. September 2007. October 2007. November 2007. December 2007. January 2008. February 2008. March 2008. April 2008. May 2008. June 2008. July 2008. August 2008. September 2008. October 2008. November 2008. December 2008. January 2009. February 2009. March 2009. April 2009. May 2009. June 2009. July 2009. August 2009. September 2009. October 2009. November 2009. December 2009. January 2010. February 2010. March 2010. April 2010. May 2010. June 2010. July 2010. August 2010. September 2010. December 2010. January 2011. February 2011. June 2011. July 2011. September 2011.

credits

Layout: chique-lilie
Brushes: audiotrash
Image: gravity-of- love@DA
Inspiration: murexa.org
Web Icons: like-honey.com . enigmatic.nu .
hit counter



Tuesday, December 26, 2006

ouh goooodyyy. rondaa loves sponge to the boobs. and i love pat to the rick!

farah got pony to the tail.

and it's raining heavi to the ly now=) perfect to have sex. haha! for mozzies=))


10:53 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments

In a year from now..
Maybe there'll be things we'll wish we'd never said


10:47 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments

i want you!
<3333
kapankah hatimu akan ku miliki selama abadi?


10:45 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments

hahaha! soulyh got feelings yesterday. he let me sit by the window. thx lah ah lyh! u rock=) i batu..hahaha!


10:10 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments

CURSES.


Hah. Ok. Im feeling dreadfully sleepy. My eyes are all heavy and my shoulders hurt! All thanks to yesterday. Went for some kilang job. wasted that one day of holiday for workers. heh. it was christmas btw. haha. In the end, me, soulyh, imran and sonam quitted! Yessah! FREEDOM-at last! You understand y we quit lah eh. With all those mat kothais luring at you endlessly, an environment where cigarettes seems to be the only remedy to sleepiness and the cause of more deaths due to passive smoking. The place where you easily get bitched by old nyonyas who do not offer help and complain how slow u are eventhough u are new.. continuous packing of those ugly hp in which is a no-brainer job..it all seems eternal man! Ceaseless. All you do is pack that god damned thing for the whole of 12 hours. Like jail sia. Except that the pay is good lah. My mind went dead when we kept packing. auto-shut down. And the best thing of all. You talk, you kena. Damn u old bitch uh! I almost died! Hamimah was blessed. You go girl! She got the better line. Eventhough her work was as tough, her friends made great company. She laugh and laugh and laugh non-stop. Keep waving at me like one siao girl. Haha. I can say she tried her best cheering us up. Thx mima! Honestly, i envied her whenevr I looked out of the enclosed room. Felt like crying but held my tears tightly to my eyelids. Haha! Laugh lah deh! Such lifeless place. Got lah. Alive with hanphones!!! There is more that happened on that most historical day of my life! hah. soulyh is so watching his princess hours. Imran wil be busy with god-noes-wud. Sonam will be on the track again searching for more available jobs that don't require u too speak Chinese or some other weird languages. And other jobs that accept the age 16! Yarh. To someone..Anoe u would have call me dumb. U don't have to call me that. And stop that babi smile of yours and trying to say serve me right. Heh.

Had leg cramps in the middle of the night. Twice actually. The pain was unbearable. Screamed for ayah and he straightened my leg to make things better. Cold weather uh. and how I walk? I limp. Hah. Ibu cook tom yam. Yesterday never eat right? Today I shall eat like pig again. Nau-zubillah. Haha! Kidding=)

and my larrrhling ah jie is back! yeay! =)) welcome back honey. wahahaha! 'weird

What an ill-fated day. Felt I was D-U-M-B. thanks lah.

I feel better about things around me now. esp about you. as long as I am not near you. I am fine=)) so, FCUK OFF!


3:00 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Sunday, December 24, 2006

haha. this post is for my dear fren. suzie. k, just in case if you dont understand what ive been thru. in the previous post. what i meant is..im facing this problem in which i feel like im losing the love that i ever had from these few people that cud make me happy. damn happy i mean. then one day. something had to happen. some misunderstanding shits. but some ppl helped me clear this shitty stuff. thanks to them and Allah. for helping me to calm the situation down. but i feel like im losing the love from some of these people.more than before.call me paranoid or wud lah.but watever they do.is so ketara.kalau boleh,dnwn me to get involve with watever they do.i think ppl find me a nuisance.tt's it.the correct werd to describe me.now, all of u understand me better with just the correct werd that best describes me.and i think even the closest person to me hates me.bt do not want to express it to me..but the ferst part of the previous post.tt one is a diff matter..tt one. it's just abt losing a battle in life after tolerating all nonsense, smiling when i heard undesirable stuffs and wasting my time for waiting. hope u get it. and all these drive me up the wall. i swear. i just hope i can fly to the moon. so suzie. wud u be the very one who will do just that? fly me to the moon will you? and let me play among the stars=))


8:39 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Friday, December 22, 2006

i've lost. that's it. gotta wash my brain clean. anything of that sort that reminds me of those moments..gotta turn them to dust. let the dust make me cry or watever shit. but as long as i cry once. it's fine=)and then..after that, not anymore. in this life. i was defeated. but ive learn. we must give and take to maintain love, friendship and trust. well, from what ive experienced. for you my fren..cheers=)) and haha! wad do you noe..i miss you!

but the feeling's all wrong. coz i noe. u noe. that i should noe. forget it. i just want my driving license. that shall be my goal. one of them, next to excel.

love, like truth and certainty, is concrete. you gotta have both of em to make it last. to be honest to each other and everyone ard them. to be certain that u are meant to be together. if it's true love, it's good love, and when it's good..it's not bad. hah. so, like thay've always said. true love never dies=)

and it hurts wen you are being left out. in this cold2 world. just left aside. waiting for the moment. the time..when the truth shall shine.

life's good. not always though.


20.12.04

went out with raudah. had to follow my unc to msia at first but plan failed. so..decided to go out w rau..lepak like hell. exchange stories and went to pasir ris park. had fun jiwang-ing together. ok..the way friends jiwang. then the most awesome thing that we saw on that particular day..was this rainbow. we cud see all 7 colours and it was goooood..had a blast. and not forgetting. iman was there too. the girl wannabe. lembab dah. haha. kidding. no offence uh bro. haha! unoe wat i mean=) kalah pengatinz..=)))

22.12.04

went over to school. my cuz was posted to PASIR RIS. that school. haha! helped a lil here and there. then went to eat with farah and rau. adillin joined sometime later. saw ex-pasirians too. hello there people! nice to see ur faces again. hah.

23.12.04

going over to sis place. again. sleeping there i guess.

24.12.04

hamzah's and pak ode's birthday. celebrating at punggol. busu's place..gonna eat like pig. nau'zubillah..haha.

25.12.04

christmas day. no plans. not celebrating like durh. haram hukumnya. hahahahahahaha!

whatever!

not gonna blog for a while..no mood uh..alah..WHO CARES.


8:50 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments

mari kita get rocking! i need to talk to you! i'll call you now=)

i admit that i used to hate you. but it's plain love now.

i hope it lasts.


2:57 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments

Why'd you go and break what's already broken
I try to take a breath but I'm already choking
How long till this goes away?
I try to remember to forget you
But I break down every time I do
It's left me less than zero
Beat down and bruised
I can't see her with you


just something that sounds good. hah.


2:18 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Tuesday, December 19, 2006

ok. im doing nothing to the power of seven! ey my life is that boring? nyehhhh. someone..ask me out will you???!! and haha. but i no money leh. so u gotta do what u gotta do..haha!!! =)

if u noe wat i mean..

haha! and i love jason mraz!


5:32 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments

i want you!
<3333
kapankah hatimu akan ku miliki selama abadi?


5:26 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments

i miss ah jie! lol. she went to KOREA. without me! bad gf. tsk2. anw..im still feeling DOWN. dnoe why either. i think it's the i-think-u-hate-me thing..lol-ness. ok..bye=) RAINing lebat2! so the TEngkujuh!
i noe i ought to change my blog skin=)
but lazy uh..


5:07 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Monday, December 18, 2006

im heartbroken. im sad. im depressed. im feeling blue. AND!!!

i wanna CRY! cry my heart out so i wont live anymore.

cause i've lost everything=(

and NO..i wasn't even in love..with him. i noe that. don't you?

SHIT!


bukan salahmu teman.


6:41 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments

ok. again. today. I DID NOTHING! i repeat i did..ok..stop it. everyone got the idea already. i miss the good old days when i can have lotsa fun with my buddies..those times at starbucks..eventhough we had to crack our brains and used up our brain cells to study..it was fun hanging out with em. those days went we attended the boring yet worth remembering bbq pit..how much we laugh till our cheeks hurt?well, dont ask. they are priceless plus precious memories. those were the days=) i love the world! and paradise-insya'allah i'll go there after death..

ELLEN PARR: The cure for boredom is curiosity. There is no cure for curiosity.


6:20 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Sunday, December 17, 2006

went to tamp mall at 9.00am. went to have breakfast at qiji with bro and sis. proceeded to NTUC. bought all the usual stuffs for christmas. whch we dont celebrate. stop it eh. hari raya haji dont want to think, christmas i busy..WDH..stop it eh? ok. bought the groceries for mum. then got back home. took a cab.a lot of stuffs to carry. GRILLED some nice-tasting chix. ate them and now, im blogging. and it's raining. heavily. like what i told iffah. rain pulls my mood down. the sunshine snatched my happy mood away with it. but im happy. coz rain makes crops grow! food is vital you noe?


2:36 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Friday, December 15, 2006

ok, singapore's team was eliminated from Amazing Race Asia. damn sad about it. nvm..they did well. the 7th or 6th pit stop..not bad lah=) three cheers for melody and sharon! yeay! i like them. the together-ness spitrit. learn from them people. and melody's so cute. she actually suceeded in composing herself and did the bungee. woots! haha. go SINGAPORE go! yeay! okayy. im bored.

hey people! dont forget to bite ur new shoes before they bite you! arrrh-nrggh. =)


1:15 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Wednesday, December 13, 2006

aku suka kamu. try comprehending such sentences. can you? i can't. lol!

any. im sick! like suddenly. thot i was dying. but haha. i think god still deciding where to place me after death. stop it lah mal. anw..im sick!!! ytd was fine at ferst wen we met raudah at her POP of the clt course. but wen i got home.things got haywire. cant breathe. coz i think it's the im-missing-you syndrome. i wonder hu myself.

i love teen titans=)


8:50 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Tuesday, December 12, 2006

YOU got. me .twisted.

HAHAHA.hahahaha.HAHAHA.hahahahaha.HAHAHA.


11:42 AM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Monday, December 11, 2006

#1 031206***
It was just that day. Haha. I was out at KL and it was indeed MA's wedding day. Hey. I am not the least jealous ok? I will pray that they will lead a blissful plus happy life together. Amin.=) MA is out. Woots. Be happy there bro. Have a couple of anaks[kids] and make me ur 2nd wife. Wahahaha! Relek sua. Aku pun tak nak! [I oso don't want] Haha. Fancy falling for a teacher uh mal? I bite you den you noe.


#2 before prom night, during and after=)
Prom night was without a doubt A BLAST yeh amigos? It was superb. Everyone looks flawlessly awesome. Took pictures here and there and EVERYWHERE! DANCE not a bit but haha..non-stop ah! It was mind-blowing! Fun3. that was the night where you can get loose and go WILD-infront of ur teachers! Haha. Ok, basically, before the prom night, went out with Hida for a while. To look for last min accessories..den went to blow my hair=) got back home. Pack up for the trip to KL and dad send me, raudah and zakk off to SIA sports club. And haha.. It was already 7 plus..and we were still searching for the place. Reached the place and we missed quite a few events. Heck. As long as we can dance on that 12 planks of wood. It is fine.. mr poh was a cool emcee. He actually extended the dancing time. Thx mr poh! so yea..dance2. got wild. And we got back at 11.. dad send the two gals off n proceeded home. And malia was knocked out. End of round two. Gotta wake up early for KL the next day=)


#3 holiday-ing at KL
KL was GOOD. But I swear I wont go anywhere near the city during the weekend breaks. Unless I walk my way through. I almost rot in the car for the whole two hours..we were stuck in the jam. But convoying with 3 other cars and families was cool man! That's when the spirit of love and the looking-out-for-each-other thing develop. It’s just so cool! Visited a few relatives there..Bought a couple of stuffs at petaling street and got back home on the 5th. It was fun.

#4 work , WORK, work...
Before prom and before o's ended..i actually went for work. Just one day before the 18th of nov. worked with farah kosnan. Did some data entries. And work was hell. Tiring uh but money gotten was worth the effort. Had fun working with fk and cik nuriani at expo, hall 1. yeah.. got all the chances in the world to watch Bob the builder and Wendy the contractor. Haha. Right farah?=)

#5 aqil
My darling here. His my life. he's getting smarter now. only two..and hear his vocab..Too matured for his age larh. And raudah loves him too. Nyeks. Ok, not forgetting zakk. I love Aqil to the max! He's schooling next year. So proud of him=)

i love aqil to the max!!!!
i love aqil to the max!!!!
i love aqil to the max!!!!

i love aqil to the max!!!!
i love aqil to the max!!!!


#6 life
Life sux. Life's good. Life is simply..life=) hey! U noe what I mean..

#7 him =) him. HIM. him. HIM.
Ku tak mau menjanjikannya
[i never wanna promise him]
Pasti bahagia bila denganku
[but one thing for sure, he'll be happy to be with me]
Biar dia rasakan sendiri
[let him experience it himself]
Betapa gilanya cintaku
[how powerful my love is]

hahahaha! just a part of a song from irwansyah's song. i sound so nonsense. i wonder who he is..


ouh. the picture says.."the question is who?!!" lol!


#8 dreams
I have all those weird dreams..of satans and devils? And me escaping them? It was eerie. Heck. Dreamt of unknown ppl too. I wonder who they are. Ok..and that particular guy. Never got the chance to noe his name. But he was with me. all along in that dream. For all I can say..he's GOOOOOD. I give him 10 points=)

#9 camera
On the 3rd day of raya..my true love send to me..nyeks..ok..stop it. on the 3rd day of syawal, Aqil dropped my sony cybershot camera and it was spoilt..by him. that was one sensitive cam! but we dint see that thing coming.we dint see him holding the camera..AQIL! Cik de sedih tau!!! Now..i have no camera! Nak cry..

#10 jason mraz
Im in love with him lah! Woots. And i love Ramen too. Japs food. The chix miso-awesome man! haha! no link!
i love jason mraz!!!
i love jason mraz!!!
i love jason mraz!!!
i love jason mraz!!!
i love jason mraz!!!

so there you have it. the basic stuffs i shud blog about. while i was away. chosed not to blog abt o's. haha! scared uh. and ouh..how was o's like? just ordinary for and ordinary kid sitting for thr ordinary level examinations=) haha! -out-



1:51 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Saturday, December 09, 2006

ok. did nothing the whole day.weyl, apart from rolling ard in the mud like one pig..ok..shall stop it. i dint ok? haha. just watch a couple of shows on tv. dance a lil in my room, read books and helped bibik cook..so..take it as..i did nothing. rau's back today. she'll book in again tmr. whch is saddening and i gez im meeting her tmr. at yes starbucks..simei=) entah saper dier rindu. haha! kidds larh rau=) read my primary school mag. and haha..saw our younger days faces. cant help myself but laugh..=) so cute man..and a lot of us had grown..and ive jut chatted to shazeed. he's one of em. he looks damn diff now yet better..haha! jgn kembang eh? miss all of em. miss Mr Khalid and Mrs Chin too! and chatted with maliki. he has a new born nephew..nice name he has..erm..sameer ali bin khairussufi..sound hindustani-ish but..his dad..got chinese blood. but maliki's fam's hlf indian..so the sis wanted that name=) i like the name too! kirim salam ur nephew uh bro.. haha. so yea..now im back to blogging. will blog more soon leh. sape2 nak join pat strbcks tmr? haha..tak leh! muamuamua!


9:16 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Friday, December 08, 2006

this was how i disturbed alvin..hehe.

me
alvin


I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
http://iqsamahaliruadin.blogspot.com/

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
gogogogo!

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
haha

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
o.o

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
i play cs halfway

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
u disturb me!!!

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
hahahaa

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
sorie liaoz

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
i want picture!

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
yeay

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
what picture?

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
our neo print

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
u crazy woman

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
your blog so colourful

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
eh

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
this neoprint

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
nv scan properly 1

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
tt's y.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
sad leh.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
i no scanner

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
your ah jie got wat

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
she lazy to scan only

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
haha

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
tt's y leh.

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
hahaha

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
i not much in position to tell her ah

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
friend only

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
most is good friend

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
whereas

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
you girlfriend lei

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
force her to scan !

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
i also want properly scanned photos

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
he

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
anoe leh.

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
heh

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
cannot

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
later she cry.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
i scared she ask for breakup.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
haha!

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
soon leh bro.

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
wont 1 la !

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
she love you so much

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
anoe.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
eeeeesh.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
dont say.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
i shy

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
LOL

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
act cute la u


the interesting part..

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
[08:36:03 PM] "jieting": see malia nick
[08:36:14 PM] now that i t: hahaha
[08:36:18 PM] now that i t: u ask christmas present from her?
[08:36:29 PM] "jieting": haha
[08:36:39 PM] "jieting": she go overseas never buy present for me
[08:36:57 PM] now that i t: hahaha who are you to her???
[08:36:58 PM] now that i t: hahahaha
[08:37:08 PM] "jieting": gf
[08:37:09 PM] "jieting": haha
now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
she calls you her gf lei

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
wow!
im smiling damn broad liaoz


now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
AHAHAH

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
im helping you-and-her the relationship

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
eh..i miss everyone in sch leh!

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
no need,

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
we can survive.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
haha!

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
get me a chirstmas a present too k

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
thx lah.but no thx.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
=)

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
xmas present

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
i want i want

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
wtf

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
go die

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
i hate u

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
*block*

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
haha

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
i miss sch

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
but i dun wan go back studying in sec sch

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
same leh.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
haha.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
christmas present uh?

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
wait nxt yr.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
haha.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
u go jump ferst.

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
i actually wanted to get you one

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
but..

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
nvm..

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
hais..

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
u make me so sad

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
so disappointed..

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
hais..

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
no!!!!!!!!

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
ok.

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
let me say my final goodbye to this world !!!!

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
i buy u banana.

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
o.O

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
can?

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
wtf lol

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
haha

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
anoe u like lorh!

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
u say 1 ah

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
no alvin!

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
no!

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
ah?

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
i go play cs already

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
byebye

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
u say u wanna go die

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
later then talk

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
haha

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
heh heh

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
i wont die la

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
ive got a bright future ahead

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
i think

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
go and die now.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
blurghs.

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
O.O

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
haha.

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
ironic

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
kk

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
ironic dumbskull

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
chat soon

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
i go play game le

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
gtg too!

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
haha.

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
byebye !!

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
see ya

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
take care k

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
yeah.

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
dun land up in jail

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
bye

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
later go jalan-jalan again.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
yay!

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
hahahaha

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
i wont.

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
haha

I intend to live forever-- so far so good. [iqsamahaliruadin.blogspot.com] says:
bye!

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
(:

now that i think of it, it doesn't change anything does it? says:
bye


i find the conversation worth to be as a memoir in this blog=))


10:10 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments

girls out there..

Find a guy, who calls you beautiful instead of hot.
Who calls you back when you hang up on him.
Who will stay awake just to watch you sleep.
Wait for the guy who kisses your forehead.
Who wants to show you off to the world when you are in your sweats.
Who holds your hand in front of his friends.
Wait for the one who is constantly reminding you of how much he cares about you and how lucky he is to have you.
Wait for the one who turns to his friends and says, "...that's her."

With lotsa love,
Malia


9:36 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments

Shit man. I have absolute nothing to do. I am not working today coz my job is over. Have to get another job. I have books to read and I have to return them soon. But no mood to read. I have frens hu ask me out..I want to join leh. But again..no money liaoz. Man. I emphatically rotting at home uh!

Raudah is out for a whole two weeks for CLT course. If I know the job is over..i wud have gone for the course. I sad uh. don't mention abt the course and the job. I mean. apart from suffering in the so called man-made hell..at least u can have fun. Den staying at home and hav noting to do. Ok..oryt..not suffer for the two whole weeks but have fun for just that lil part of the two weeks at least. Just some stuffs u can take account of in life and make them into memoirs=)

raudah is so havin fun..without me=(

yesterday went out with my cuzzins. Had fun ah but money all used up. That rabak ey? Tsk2. watched happy feet. Cute giller punye burung!!! I love the Mexican penguins and of course..mumble!!! I miss starbucks now. I miss studying till my brain cells lessen. I miss my friends. I miss my teachers. And the greatest thing of all.. I SWEAR I MISS SCHOOL! don't say I gila ok? I miss that darn brown building lorh..

And that green demolished one.but what i meant here is not the physical darn thing..but just school in general=) haha! ok..im making the situation a complicated one..haiyah..u'll understand soon=) haha!

Shit man. Such great memories. I love every bit of life lah! Because of school! =) wee.

Like ive said. Long time no blog.. I hav a lot of story to tell lah. Haha. Remind me leh. I have these to blog abt. Those stuffs are still as vivid in my mind=)

#1 031206***
#2 before prom night, during and after=)
#3 holiday-ing at KL
#4 work
#5 aqil
#6 life
#7 him =)
#8 dreams
#9 camera
#10 jason mraz

Haha. The basic stuffs I should blog abt. Haha. =) ok. Malia gotta take her leave! Adios lovers.


Malia.malia.malia. heheh. Sebut2 selalu=)

You got me twisted.






2:42 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments
Wednesday, December 06, 2006

hey there everyone.
yeah.
im back.
after such a long while.
as you noe..
o's was long over..and i have the whole three months to wait for the erm results??

im just so scared wen the thoughts or aniting that sounds like results sparks in my mind...
so while waiting..i will be werking..to pass time..
and yea..just came back from holidays..
had fun...and more holidays awaits..

more holidays..more destinations..
more destinations..more friends..
more friends..more knowledge..and fun!


haha.
will be bloging full time soon.
now..i wanna relax..
okayy..have fun to those hu are having breaks..

and raudah uh..happy camping!


3:17 PM ohhhhhh maliaargh! ♥
0 comments